Vevőszolgálat

A bioMérieux ügyfélszolgálata kapcsolatban van a laboratóriumokkal és az egészségügyi szakemberekkel.

Miben tudunk segíteni Önnek?

A bioMérieux-nél ügyfeleink igénye prioritást élvez..

Ahhoz, hogy a legmagasabb színvonalú ügyfélszolgálatot, képzést és támogatást tudjuk nyújtani Önnek, 2 elkötelezett csapatot állítunk rendelkezésére, amelyek megoldást adnak mindennapi kérdéseire és problémáira:

  • Helyi leányvállalati csapatok
  • Global Customer Service (GCS) [Globális Ügyfélszolgálat]

Valamennyi bioMérieux leányvállalatnak és forgalmazónak van saját helyi ügyfélszolgálata (Local Customer Service) biztosítva ezzel, hogy az ügyféltámogatás csupán karnyújtásnyira legyen. Célunk annak lehetővé tétele, hogy első osztályú, személyre szabott szolgáltatást nyújtsunk Önnek földrajzi helyzetétől függetlenül.

Ezek a helyi csapatok globális szintű csoportokra támaszkodhatnak (2. szintű támogatás), amelyek nemzetközi rálátással rendelkeznek az in vitro diagnosztikai piacra, ezért szükség esetén további segítséget tudnak nyújtani az eszközök, a reagensek, az információtechnológiai eszközök és a szolgáltatási megoldások terén.

Ügyfeleinket a hatékony ügyfélszolgálati feldolgozórendszerrel (a Customer Service Process) támogatjuk

Valamennyi leányvállalat és forgalmazó a termékek és megoldások széleskörű portfólióját kínálja Önnek. Figyelembe veszik az országok speciális igényeit, ezzel egyidőben előnyükre fordítják  a nemzetközi piacról szerzett tudásukat. Az Ön partnereként célunk választ adni a legfontosabb mindennapi kihívásokra és egyszerűsíteni a napi munkamennyiséget.

Globális Ügyfélszolgálat - Global Customer Service (GCS)

A GCS-nek 4 fő küldetése van:

  • Második szintű műszaki támogatás biztosítása (a forródróton és a helyszínen) a helyi leányvállalatok/forgalmazók számára
  • A leányvállalatok és forgalmazók képzése, aminek köszönhetően kiváló minőségű képzési tanfolyamot nyújthatnak világszerte az ügyfeleknek a termékekre és a megoldásokra vonatkozóan
  • Elősegíti az ügyfelek szempontjainak figyelembevételét a termékfejlesztési projektek során

Évente átlagosan 2000 alkalmazott és forgalmazó (termékekkel kapcsolatos) képzése történik több mint 100 országban, mindez pedig több mint 60 000 képzési órát tesz ki.

Lépjen kapcsolatba a helyi leányvállalattal, hogy megtudja, miként tudnak Önnek segíteni.

 

Ön iránti elköteleződésünk szimbóluma

A bioMérieux elkötelezett az első osztályú termékek és szolgáltatások nyújtásában a laboratóriumok és egészségügyi szakemberek számára világszerte. A munkafeltételek optimalizálásával segítünk Önnek a gyors betegellátás és menedzsment biztosításában.

Pioneering diagnostics